19 Ocak 2011 Çarşamba

Yarrak gibi adam&me

"madem sordun cevap vereyim; her insan gibi kendimde beğendiğim ve beğenmediğim özellikler var. kendimde beğendiğim özellikler; dürüst, sevecen ve dostcanlısı olmam, beğenmediklerim ise; insanların söyledikleri her şeye inanmam, almaktan çok vermeyi sevmem ve yalan söylemeyi bir türlü becerememem. ki en çok bu sonuncusu için kızıyorum kendime umut"

Dostlar bir chat sitesinde yarrak gibi adamla karşılaşacağım kırk yıl düşünsem aklıma gelmezdi. Şimdi sizi macere dolu sohbetimizle başbaşa bırakıyorum...




Yarrak gibi adam
merhaba
Raskolnikova
maraba
Yarrak gibi adam
keyifli bir muhabbet için bana bir şans verir misin?
Raskolnikova
tabi
Yarrak gibi adam
msn adresimi verebilir miyim?
eklermisin
Raskolnikova
hayır
Yarrak gibi adam
peki
ismim arda
kendimden bahsedebilirmiyim biraz
Raskolnikova
elbette
Yarrak gibi adam
asıl mesleğim makina mühendisliği
6 ay önce mesleğimden vazgeçtim
kuzenimle birlikte
özel bir oto servis kurduk
şimdi kendi mesleğimi yapmasam da kendi işimi yapıyorum
aslen ankaralıyım
doğma büyüme de buradayım
Raskolnikova
iyiymiş
memnun olduğun mesleğe başladığına sevindim
Yarrak gibi adam
bir evin bir oğluyum
fakat
tek çocuk şımarık olur olayı bende hiç olamadı
ben ilkokuldayken
annem ve babam ayrıldılar
sürekli gel gitlerin arasında kalan bir çocukluktu ama yara almadan kurtuldum
hayvanlar, kitaplar, müzik, hoş sohbet, otomobil vazgeçilmezlerim
mutfakta iddealı olduğum kadar da ev işlerinde başarılıyım.



Raskolnikova
yazmayı çok seviyosun demek:d
Yarrak gibi adam
haşlama et hariç yemek sevmem
yazmayı derken
?
Raskolnikova
yani kendini anlatmayı sevmek güzel ilginç bişiy
Yarrak gibi adam
başka çarem varmı
?
kiminle konuştuğunu az çok bilmek istersin diye düşündüm
Raskolnikova
yo hoşuma gitti
güzel yani
ama bi yerden kopyalayıp yapıştırıyo olmayasın bunları?
Yarrak gibi adam
:)
onun için bana yazan ve kendini anlatan birisi gerekir diye düşünüyorum
Raskolnikova
sen ne güzel anlatıyodun ama
Yarrak gibi adam
biraz utandım : )
çok geveze deme sonra diye sussam mı konuşsam mı arasındayım şu an
Raskolnikova
a yo hızını kesmek veya utandırmak için yazmadım
sadece alışkın olmadığım bi tarz
ifade etmek istedim
ama lütfen devam et
Yarrak gibi adam
şimdiki işim gereği ankaranın her yerinde her an olmak mecburiyeti
biraz yorucu oluyor
ama keyfili
bir işten keyif aldığın sürece
o iş sana hep kazandırır
türkiyenin bir çok iline gittim
gezmek çok hoşuma gidiyor
ama elleri cebinde avare bir tarzda gezmek değil
bildiğin turist gibi elimde fotoğraf makinam
gezerim
: )
Raskolnikova
iyiymiş:)
Yarrak gibi adam
kitaplar gözlerimin bozulmasındaki en büyük etken olmasına rağmen başucumdan eksik edemediğim şeylerdir.
hani bir adaya düşseniz
yanınıza ne alırdınız sorusuna
kitap kitap kitap desem
sıkılmam
ama şunu da anlamam
bir insan bir adaya nasıl düşer
düşerse ki yanına nasıl seçebildiği şeyleri alır
Raskolnikova
zor bi ihtimal
ben müsadeni istesem
çok uykum varda
Yarrak gibi adam
tabikide ne demek
iyi geceler olsun inşallah
allah rahatlık versin
hoşcakalın
Raskolnikova
saol

3 yorum:

Adsız dedi ki...

bu gercek mi?

Raskolnikova dedi ki...

gerçek kesinlikle

Adsız dedi ki...

harbiden yarrak gibi adammışsın yaa :D

Yorum Gönder