26 Ocak 2011 Çarşamba

Şimdi aşk zamanıdır...



“Şimdi aşk zamanıdır
Aşk ömrün baharıdır…”

O en uçarı çocuksu hayallerim seninle beraber gitti ha gitti. En güzel bir zaman dilimi içerisindeyim şu an halbuki. On numara be hayatımda her şey oğlum. Yoksunluk krizlerine sokan sensizliğimi hariç tutarsam. Hakikaten hiç bu kadar rayında gitmemişti işlerim bu yaşıma kadar. Yani her şey bu kadar güzel giderken ben nasıl oluyor da böyle eksik kalabiliyorum ki derken ben fark ettim ki sen benim baharımmışsın. Baharım eksilince 3 mevsimim kaldı geriye ve onlar fasılalar halinde döner durur bu devri daim içinde: sensizlikle kavrulduğum can yakıcı, yürek kavuran bir yaz, peşine çok hüzünlü sarı sonbahar, en son da içimi üşüten dondurucu zemheriler geliyor. Baharım eksilince hiç yeni çiçekler filizlenmiyormuş yüreğimde. Hayatta kalmayı başaran bitkiler yazın sıcağıyla kavruluyor, peşine gelen sonbaharla güneşini de yitiriyor, yağan yağmurlarla çürüyorlar, en son gelen kış da üzerine beyaz ölüm örtüsünü örtüp kalan canını da alıyor yeni umutların.
Gülme ha gülme.

“Ayrılık ayrılık aman ayrılık…”

En çok koyan da bizim ayrılığımızda gayrılık da var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder