17 Ocak 2011 Pazartesi

ODAMDAKİ EŞYALARIM VE KULLANIM ALANLARI

İnsan alet kullanan bir hayvandır gibi bir tanım olduğunu hatırlıyorum lise felsefe kitabında. Evet ben de eşyaları kullanıyorum ancak işlevlerini birazcık farklılaştırarak.. Şu aynılaşan dünyamıza biraz kreatiflik katman fena mı ah sen ilahi çocuk! Hayatımın %85inin geçtiği odamda fantastik bir yolculuğa ne dersiniz canlar?


Saç kurutma makinesi: Evet saçımı kuruttuğum da oluyor bu aletle. Peki saç kurutma makinesinin ısıtıcı etkisini kim yadsıyabilir ki? Kombiyi 45 derecede tutarak tasarruf yapılan güzel yuvamda buz gibi ayacıklarımı başka ne türlü ısıtabilirdim Cevat abi? Hadi söyle. Ayrıca giyeceğim kıyafetleri önce saç kurutma makinesiyle ısıtıp giymem de cabası. Elektrik faturası mı dedi biri?? Annem fırını çok çalıştırıyo gençler ben ne yapayım?



Islak mendil: Gün geçmiyorki benim cağnım evimde bir malbuş paketim atılmamış olsun. Duman avcısı valideden dolayı sigara yassah hemşerim. Ayrıca babam duyarsa ağzıma sıçar o da ayrı mevzu tabi. Bunun için sigara içme etkinliğimi odamda ve camlar fora konseptinde gerçekleştirirken en yakın dostum eslak mendil oluyor. Islak mendile külü silkeleyip ardından peçeteyi doğaya karışması üzere uzak ufuklara fırlatıyorum. Odam terasa bakıyor onun için direkt külü atamıyorum dostlar.



Yatak: Adını kendinden aldığı o muhteşem mekan the bed! Tüm gün ayakta veya oturarak çalışmaktan kelli eve gelince dikey halde duramıyorum dostlar. Yatak güzel yatak tatlı. Rüyalarımın, laptopumun durağı. Ütüyü de elbetteki yatağımın üzerinde yapıyorum. Herşey onun üzerinde cereyan ediyor. Cinayete kurban gidecek olsam yine bu yatağın üzerinde olur bence.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder