13 Nisan 2011 Çarşamba

GÜRBÜZ KASLI SEVDİCEĞİM

“Hadi gidiyorsun
Yürekten kan gidiyor,sen gidiyorsun
Herşey gidiyor
Gökte bulut,dağda kar,düzde kervan gidiyor
Solgun bir gül oluyor insan
Bir demet Kar çiçeği ölüyor,sen gidiyorsun
Ne ucuz yaşıyorsun,ne kolay
Bir kristal gibi ellerimden düşüyorsun
Bakma öyle
Ben kanıyorum sen üşüyorsun”
İ.S.


Yıllardan sonra, 3 diyardan sonra gönlümüz bi kıpraşsın dedik. Gittik gürbüz kaslıyı bulduk kaynanamı satim. Çok fazla Sarıkaya karikatürlerine abandım ondanmıdır bilinmez, çok karikatürize olaylar geliyor başıma. 4 milyon nüfuslu şehirde sabahları 5te kalkan(ki artık 4te kalkıyor), güne spor yaparak başlayan ve akşamları 8de yatan kaç kişi var azizler? Ne zaman arasam ya yüzmede, ya halısaha maçında, ya da basket maçında. İşin tuhafı başlarda muhabbetinden, tavrından etkilendiğim adamın artık tipi de beni kendine çeker oldu. Bildiğin erkek tipi bir aşk yaşar hale geldim kendi içimde. Feriştahın fantezileri gibi sizi “edele”ye boğmak istemem ama adam bildiğin biscolata reklamı baş oyuncusu. Of bi de o ela gözler, o muhteşem kara kaşlar.


Peki ya ben? En son fiziksel faaliyetimi 2011 mart ayındaki kar baskınında terasa kardan adam formu oluşturmakla yapmış insanım. Bir dirhem et, bin ayıp örter sözünü yaşam felsefem halinde yaşıyorum. Hani yarın bi gün evlensem çoluğuma çocuğuma “Gençken benim belim 1 karıştı 36 beden giyerdim” demem imkansız.
Karikatürize dedik ya hani. Bu sfenks vücutlu adamı tavlamama gelirsek eğer onunla ilk görüştüğümüz ortamda “ben karikatür çiziyorum” dememle başladı. Adam öyle güzel anlattı ki yaptığı faaliyetleri, ben düşündüm hiçbir hobim yok benim, hiçbir faaliyetim yok, karikatürü evet çok okurum ama elime kalem almışlığım yoktu. İşte bu yalanı savuruverdim ve çok işe yaradı. Cidden çok acayip ilgisini çekti karikatür çizmem. Ve her görüşmemizde bi karikatür çizsene diyo göt. Fil hafızası varmış mübarekte. Unutmadı gitti. Her defasında unutturana kadar ter tırnağımdan çıkıyor. Hayır bir de karikatür çizdiğimi söyleyerek bir erkeği etkilemeye çalışmak ne kadar akıl karı bir mevzudur. Bu da ayrı bi tartışma konusu.


Ha baştaki şiir mi dediniz? Ben o beni sevsin istiyorum, daha doğrusu sevmesini istiyorum ve bekliyorum. Ama ne bilim başta seviyorum felan dediydi, şimdi de çok değerlisin neyim diyo. Ama akşam 8de uyuyo işte ve sanki maaş bağlamışlar gibi spor yapıyo. Sanki up-shaper sponsoru. İşte deli divane konumuna geçemiyoruz.
UYAN BE GÜRBÜZ KASLI!!

1 yorum:

Unknown dedi ki...

tuhaf cok tuhaf

Yorum Gönder