9 Nisan 2011 Cumartesi

Görünmez canavarlar ve kazanlaşan kafam

Acayip hasta olmuş haldeyim. Boğazım şişmiş, hafiften bir ateş, kafamsa kazan gibi ağrıyor, kulaklarda da hafiften bir sızı. Yani ben bende değilim meçhullerdeyim diyebilirim. İyileşmem adına bi tas balı çayın, sütün, kaynar suyun ve zencefilin içine katıştırıp yemişimdir tahminim. Kış uykusuna yatmam an meselesi.
Neyse elimde bir kitap var birkaç gündür okuduğum “Görünmez Canavarlar” adı, Chuck Palahniuk yazmış işte. Ben bu yazarı hiç duymamıştım aslında, kitabı da duymamıştım. Bir arkadaşı beklerken dosttan alıvermiştim işte. Cidden dikkatim çok dağınık olabiliyor bazen. Ben bu kitabı işyerimde masamın üzerinde, orda burada hep bırakıyordum. Bu Cuma kitaba şöyle bi bakarken kitabın üstünün bissürü sik ve daşşakla kaplandığını ve memelerin fora olduğunu fark ettim. Ulan göt yayın evi sürrealst bi resim koymuşun iyi hoş da bu kitapta karılar eekeğe dönmeye mi uğraşıyo? 3 travesti var ulan bi kitapta daha çok meme çizeydin bari, çok utandım ulan.


Aha bu resim işte. Arka kapak daha da fenaa

Neyse kitabın kapağını fark ettikten sonra düşündüm ben bu kitabı bitirene kadar yanımda gezdiricem. Bi de benim bi hoşlaştığım oğlan vardı. Bu bebeye kazara elimde bu kitapla yakalanırsam insan gibi bir açıklama yapmam lazım. Bari yazarın hayatını neyim anlatırım da siki, memeyi görmeden işi bağlarım dedim. Yazdım wikiye chuck diye. Meğer bu Chuck Fight Clubın senaryosunun kitabından uyarlandığı bebeymiş. Ben yazarın adına bakana kadar kitabı yazanın kadın olduğunu düşünüyordum, kadın ağzıyla yazılmış gibi gelmişti bana. Bu işte de bi yamukluk varsa da neyse.




İşte böyle agalar bu Chuck baya değişik bir adammış. Yalnız kitap insanı hayattan soğutuyor ulan sürekli bi kazaya kurban gitmekten korkar oldum, kadının çenesi kopmuş resmen ya. Bi de aids mi ne olmuş kardeşi. Böyle acayip bi kitap sevdim aslında da ne bilim çok acımasız bi adam bu Chuck. Aslında o da değil de hayat acımasız ulan.
Öf bal yemeyeyim artık da haplayım kendimi, vermidon atıverim evet.

1 yorum:

Adsız dedi ki...

En sonunda Chuck'tın davayı.

Yorum Gönder