14 Haziran 2009 Pazar

Yalnızların yalnızıyım


Çok yalnızım tanrım gerçekten çok yalnızım. Her şey benim suçum olamaz. Yani öyle sanıyorum. Başa çıkamadığım ölme isteğimle yaşamak gerçekten çok güç. Off zerre kadar huzur yok içimde. Ne bir dost, ne bir arkadaş var yanımda… Telefonlar yetmior. Bir aşk yaşadım ki o da kendi kendimeymiş. Onu da uzaktan yaşadım dolu dolu olamadı hiçbirşey. Ve bir aşk daha yaşama hakkımı kaybettim maalesef. Halbuki yalnızlıktan çok korkarım ben.. Öyle herkese itiraf edemem de bunu ama çok korkarım yalnızlıktan tanrım bunu biliyor musun. Senin dostun olacak kadar dindar ve iyi biri değilim. İnsanlardan yana da şansım yok. Hep bir yar isterken yar bildiğim beni mahvetti. İçime bir türlü söküp atamadığım, her geçen gün kök salan ümitsizlik tohumunu attı gitti…
Sana yaklaşmak için bir şey yapmasam bile beni çok sev istiyorum tanrım. Sevgi delisiyim ben bilirsin. İşte bir çelişki daha. Böyle çok sevilmek isterken sevilmemek çok zor. Hep mutlu bir aile hayali kurmuştum. Yani çok fazla bu hayallerin içerisinde çocuk yoktu belki ama anlayışlı sevecen, beni koruyan, sahiplenen bir eş. Peki uğruna hayatımı verdiğim kişi nasıldı. Bir beni satmadığı kaldı. Vay be sahiplenmek ancak böyle olurdu…

Çok sıkıldım yalnız başıma ağlamaktan. Gözyaşlarımın yanaklarımdan süzülüp gitmesine izin verme Tanrım. Birisi müdahale etsin. Gözyaşlarımı silsin. İçimdeki yaralara merhem olsun artık. Bunu bir dua olarak mı bilirsin bilmiyorum sen benim bilmediklerimi de biliyorsun. İhtiyaçlarımı da biliyorsun. Evet imtihanlar var, cezalar var ama ben çok sıkıldım artık mutsuzluktan. Ümitsizlik iflahımı kesti. Her doğan gün sinirlerimi bozuyor. Çünkü her şey benim aleyhime çalışıyor. Yalnız uyumak istemiyorum tanrım. Ben karanlıktan korkarım. Yalnızlıktan korkuyorum çok biliyorsun. Yardım et bana ne olur. Evet hak etmedim senden bir şey istemeyi ama sen benim tanrımsın bunu biliyorum. Ve ne olursa olsun beni sevmen gerektiğini düşünüyorum yanlış bir düşünce midir bilmiyorum ama öyle değil mi? Yani ne yaparsam yapayım beni sevemez misin Rabbim? İhtiyacım var bana rahmet etmene gerçekten. Of beni çok seven birisi bana sarılsa olmaz mı? Bu bana çok iyi gelirdi gerçekten. Kendimi çok mutlu hissederdim bu sayede. Sevgi ve şefkat dolu aynı zamanda benim kendisi için çok önemli olduğumu bana hissettirerek. Bana yardım et başka bir şey diyemiyorum Allahım ne olur bana yardım et. Gerçekten çokk zor durumdayım…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder