11 Mayıs 2012 Cuma

Yves rocher - 1

Yves rocher'den ilk kez bugün alışveriş ettim. Önünden geçip gittiğim bir markaydı:) Ancak içime çok sinen ürünlerle burdan ayrıldım. İlk olarak aldığım parfümü yorumlamak istiyorum. Hayatımda severek kullandığım ilk parfüm desem şu anki mutluluğumu anlamış olabilirsiniz :) Parfüm konusunda birçok marka kullandım ama gerçekten bu parfüm bir başka. Mayhoş gülle benzer, çiçeklerle karışık, hafif tatlımsı bir koku. Beyaz tenlilere gideceğini düşünüyorum. Bir güzel yönü de şu ki hani kokuyu ilk sürünce bir oturma süresi vardır ya, işte bu parfümde bu süre çok kısa. Hemen ern muhteşem notasına geçiş yapıyor. 50 ml olarak sunuluyor. Eau de parfum. Şişesi çantada taşımaya pek uygun değil. Ama tek kusuru da bu olsun. Bir diğer muhteşem özelliğiyse fiyatı. Sadece 70tl.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder